مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 00:402020-03-15اقتصادي

فارس من| تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند


تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند اما تسهیلات کمکی برای دانشجویان در پرداخت شهریه در چند نوبت پیش بینی کرده ایم که دراین رابطه دانشجویان دغدغه نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان به علت کرونا  گفت: در حال حاضر دانشگاه فنی و حرفه ای تنها 20 درصد دانشجویانش شهریه پرداز هستند و 80 درصد دیگر به صورت رایگان تحصیل می کنند اما برای دانشجویان شهریه پرداز با توجه به بیماری آنفولانزای کرونا ویروس و همچنین آموزش  ازطریق فضای مجازی یکسری تسهیلات پیش بینی کرده ایم، دانشجویان نگران نباشند.

وی افزود: تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند اما تسهیلات کمکی برای دانشجویان در پرداخت شهریه در چند نوبت پیش بینی کرده ایم که دراین رابطه دانشجویان دغدغه نداشته باشند.

صالحی عمران تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای ملاحضات لازم را برای دانشجویان در نظر گرفته است و تسهیلات کمکی را برای دانشجویان لحاظ خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند

فارس من| تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند